Kako popraviti zapis o radu

Kako popraviti zapis o radu

Čak i dovoljni iskusni zaposlenici organizacije koji rade u odjelu osoblja nisu osigurani protiv mogućih pogrešaka. Potrebno je ispraviti netočne prijave u radnom zapisniku osoblja sadašnjeg ili prethodnog rada. Postoje situacije kada se promjene izvrše kao dodaci prethodnim ispravnim zapisima. Netočnosti trebaju biti fiksne prije nego što mirovinski fond odbije prepoznati vaše iskustvo.

1
Pronašli ste pogrešku ili netočnost u evidencijama knjige, dok je zaposlenik Odjela za osoblje dužan to ispraviti, prema pravilima 24 i 28 "pravila za provođenje i skladištenje knjiga o radu." Korekcija se vrši na temelju dokumenta dobivenog od organizacije, čiji je zaposlenik pogriješio. To može biti, na primjer: nalog za upis na rad, otpuštanje ili prevođenje, vađenje iz službenog dokumenta koji spominje te narudžbe.

2
Obratite posebnu pozornost na sljedeću poziciju: Sve promjene i ispravke obavljaju se u skladu s nekim pravilima, ne možete prijeći rekord u knjizi zapisa i šok korektora, promjene se čine sljedećim redoslijedom:

  • Stavak 1. - Stavite broj sekvence.
  • Stavak 2. - Napravite datum zapisa.
  • Točka 3 - Napišite sljedeće: "Broj zapisa (navedite pogrešnog broja zapisa) je nevažeći." Zatim, snimanje bez pogrešaka.
  • Stavak 4. - ponovno unesite broj narudžbe s pogrešnim zapisom. Ako je zapis u knjizi ispravan, specificirani su pogrešni detalji narudžbe, a zatim duplicirajte zapis narudžbe bez promjene i napišite točne podatke u 4 stavku. Ako se pogreška pretpostavlja u broju narudžbe, zatim je fiksna, zatim navedite broj ovdje i datum redoslijeda otkazivanja.

3
Na isti način, stavite u knjigu popravljanja svih netočnih ili pogrešnih unosa: o dodjeli, prijemu, prijevod, razrješenje.

4
Если даже с момента внесения неточной или ошибочной записи в трудовую книжку прошло достаточно много времени, ее можно исправить. Поставьте под последней записью в книжке очередной порядковый номер, затем укажите номер записи, содержащей неверные сведения, сделайте запись о ее недействительности и новую верную запись, содержащую ссылку на подтверждающий официальный документ.

5
При необходимости исправления личных данных работника на титульном листе бланка (фамилия, имя, отчество, дата рождения) действуйте согласно инструкции:

  • Зачеркните ранее записанные данные одной чертой.
  • Запишите здесь же новые данные.
  • Укажите соответствующие документы, подтверждающие необходимость изменения данных, на обратной стороне титульной страницы. Запись заверяется печатью и подписью уполномоченного лица. Иногда добавляется примерно такое сообщение: «исправленному Чернышов на Чернышев верить».

6
Если ошибка обнаружена при начальном заполнении титульного листа книжки – испорченный бланк документа уничтожается сразу же. Составьте акт его списания, заполните правильно новый бланк. При этом владелец книжки его не оплачивает. Позже, после произведения записей в трудовой книжке в этой и последующих организациях, обнаруженную неточность исправить таким способом не получится.

Помните, во избежание различных недоразумений из-за ошибок в записях книжки работник отдела кадров должен тщательно проверять каждую выполненную запись при приеме работника или увольнении. Невзирая на то, что каждый сотрудник организации в случае увольнения его с работы при получении трудовой книжки ставит подпись с указанием даты под записью о его согласии с корректностью выполненных в ней записей, вся ответственность за заполнение книжки лежит на вас как на работнике кадровой службы.

 

Dodaj komentar

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

zatvoriti