Afsuski, tibbiy xodimlarning noqonuniy xatti-harakati (harakati) va ba'zida harakatsizlikning shikoyatlari kam uchraydi. Biroq, sizning huquqlaringizni qanday himoya qilishni va adolatga erishishni hamma ham bilmayman. Xo'sh, tibbiyot xodimlari haqida shikoyat qilsangiz, qayerda bog'lanishim mumkin?
Agar menda imtiyozlar siyosati bo'lsa (va u har bir fuqaro bo'lishi kerak) Siz sug'urta kompaniyasi bilan shikoyat yozishingiz mumkin. Buning sababi tibbiy yordam ko'rsatishi yoki tibbiy xizmat uchun to'lovni amalga oshirish bo'yicha da'volar bo'lishi mumkin (tibbiy yordam, tibbiy xizmat ko'rsatishni rad etishni rad etish bo'yicha taklif). Shikoyatkorligingiz uchun sug'urta kompaniyasining xodimlari maxsus ekspertiza o'tkazishlari va buzilish mavjudligini aniqlashlari kerak. Agar sizga rad etilgan bo'lsangiz, sug'urtalovchilar shikoyati bilan hududiy jamg'armasi bilan bog'laning. Siz B yozishingiz mumkin. Sog'liqni saqlash vazirligi. Xizmatning qulayligi sizga pochta orqali pochta orqali etkazib berish, elektron pochta yoki ishonch telefonidan foydalanish imkoniyatini beradi. Ko'pincha, Sog'liqni saqlash vazirligi quyi tashkilotlarda protsesslar muhokamasiga shikoyat qiladi. "Tez yordam mashinasi" ning harakatlari va xatti-harakati, tuman klinikasi shifokorlari shikoyat qilishingiz mumkin viloyat sog'liqni saqlash boshqarmasi (Shuningdek, uni Qo'mitaga, individual mintaqalardagi vazirlik deb atash mumkin). Ishonch telefoniga qo'ng'iroq qilib, siz muayyan hududda shikoyat qoldirishingiz mumkin (masalan, Moskvada giyohvandlik, emlash, tibbiy yordam va boshqalar bor).- Roszdravnadzorning shikoyati;
- Roszdravnadzardagi shikoyatlar;
- Sug'urta kompaniyasining shikoyati;
- Sug'urta kompaniyasidagi shikoyatlar;
-
- Xarajatlarni qoplash to'g'risida sug'urta kompaniyasiga qo'llanma;
- Sog'liqni saqlash vazirligining shikoyati;
- Sog'liqni saqlash vazirligidagi shikoyatlar;
- Sud jarayoni;
- Namuna.
Da'voni (shikoyat) to'g'ri tuzish uchun tajribali advokat yordamiga murojaat qilish yaxshidir. Bu hamma narsani iloji boricha qilishga yordam beradi va menga savolingizga aniq murojaat qilishingiz kerakligini aytadi.
Здравствуйте, сегодня 28 декабря 2015 обратился в больницу номер 3 г Асбеста Свердловской области. С признаками недомогания, при этом работая на вредном производстве с повышенной температурой. Выседев возле кабинета номер 203 полтора часа, зайдя в кабинет на приём. Рассказав причину заболевания, плохого самочувствия и сильного недомогания. Врач терапевт г Асбеста выразилась , что я не вижу у вас никаких причин недомогания. Пройдите на работу и лечитесь, говорит она. Выписала рецепт антибиотик. Потом я спросил, где мой больничный лист?. На, что терапевт мне ответил, не нравится идите к заведующему. Потом я взял карточку и пошол к заведующей 212 кабинет. Заведующей я рассказал свои симптомы, где стоявший терапевт в кабинете назвала меня тряпкой, не имея на это никакого права. Затем заведующая начала разговаривать со мной по хамски, отказывать в больничном листе. Если брать по закону, врачи должны нас лечить, а не калечить. Не выражаться не цензурной бранью на пациентов. Как продавать больничные за 500 рублей мы это можем и выражаться пожалуйста. А если за бесплатно, они выражаются не цензурой бранью и отправляют больных людей лечиться на работу. Так зачем держать таких сотрудников, если они не хотят работать и лечить бесплатно людей. Пускай сидят дома. И ещё заведующая меня спросила, почему я не пришёл раньше?. Я ей ответил, сидел с грудным ребёнком!. На, что заведующая мне задала грубый вопрос: Что ребёнка грудью кормил?. Прошу Вас принять меры и привлечь заведующую по закону вместе с её персоналом. Так как я обратился за помощью, а не за оскорблением в городскую больницу города Асбеста поликлиника номер 3 ул Ленинградская 22.