Недостаточно одной идеи и вдохновения, чтобы создать бренд, необходимо сделать упор на четко отработанный механизм, беспрерывный поток и ажиотаж среди потребителей. Собственную продукцию нельзя назвать брендом, если товар не имеет широкого распространения и не донесен до ведома потенциальных покупателей.
1
Идея и оригинальная задумка у вас есть. Теперь оцените перспективы выбранного вами направления. Наиболее рентабельные товары – это одежда повседневного использования, практичная, современная, качественная и со вкусом. Подумайте, чем вы будете отличаться от ваших предшественников и конкурентов, в qanday будет заключаться концепция ассортимента.
2
Проанализируйте текущие и прошлогодние тенденции, даже модные показы 10-летней давности. Делайте расчёт не на «звёздных» покупателей, а на простых людей, которые желают модно, красиво и качественно одеваться. Очень важны первые шаги, от которых и зависит презентация бренда, его первоначальная оценка потребителем. Хороший товар не нуждается в постоянной рекламе, хотя на первых этапах все как раз наоборот – создайте яркую и кричащую рекламу, но вместе с тем преподнесите зрителю и слушателю немного полезной и сладкой информации.
3
Название и логотип бренда – это 35 % успеха. Ваше «имя» должны знать и запоминать. Это может быть союз фамили и и имени или нескольких имен. Также вы можете следовать собственному алгоритму разработки названия. Отбросьте прочь примитивные названия и простецкие идеи. Люди, которые будут покупать вашу одежду, должны с гордостью отвечать на вопросы: «Что за платье, где купили?».
4
Разработайте эскизы годовой коллекции. Вы не должны запускать производственный процесс на радостях успеха. Не бойтесь смелых решений и нестандартных сочетаний, если это в пределах разумного и пригодно для людей. Согласитесь, наблюдая модные показы именитых кутюр,, har doimgidan, kundalik hayotda kiyinadigan muvaffaqiyatli namunalarga duch keling.
5
Mastaning etkazib beruvchisini toping va o'z mutaxassislaringizni to'plang. Siz o'zingizning jarayonni shaxsan boshqaradigan va har bir nusxani birinchi marta baholaydigan kichik ishlab chiqarishni yarating. Ro'ysiyaviy chegaralar va etarli miqdorda to'liq engil to'plamni to'liq yig'ish. "Sinov to'plami" ga e'tibor qaratmang. Agar siz barcha reklama tomonlarida momaqaldirsangiz va ular sizga boradilar odamlar olomonKeyin ular hafsalasi pir bo'lishi mumkin - bunga yo'l qo'ymang, aks holda qulab tushadi.
6
Barcha manbalar bo'yicha katta-o'lchamli reklama kampaniyasini kengaytiring. Distribyutorlarni reklama varaqalar topshirishga o'rgatish, ba'zi hayajonni yarating. Vakolatli mutaxassislar Trend uzoq davom etmoqda — odamlar istak Kerak bo'lmagan yoki cheklangan narsa. Chegirma tizimini ishga tushiring, o'zingizning reklama mahsulotlarini yarating: soyabonlar, sumkalar, penslar, kalendarlar, stakanlar. Vaqti-vaqti bilan televizordagi ko'chalar, videolardagi reklama plakatlari bilan eslatib o'ting.
7
Asta-sekin markali do'konlar tarmog'ini yarating va xizmat darajasini oshiring. Mijozlaringizni diqqat, g'amxo'rlik va yoqimli sovg'alar bilan bering (lekin unchalik ko'p emas, ular ko'nikib qolishadi). Sizning asosiy vazifangiz o'z brendingizni targ'ib qilishdir, shunda biz o'z brendingizni yaratishga muvaffaq bo'ldingiz deb taxmin qilishimiz mumkin.
Doimiy ravishda yangilab turishni unutmang, mijozlaringizning hayotiga bayram va ranglarni qo'shing va ular sizni sevadilar va maslahat beradilar. Mahsulotlar va texnik xizmat ko'rsatish sifatini kuzatishni unutmang. Kengaytirish va o'zingiz haqida unutmang.
Maslahatlar:"O'zingizning kiyimingizni qanday yaratish mumkin"