Har bir avtoulovchilarning hayotida kichik va muammo emas, keyin ular o'z mashinalarini ta'mirlashlari kerak. Tanani saqlashning ajralmas qismi - bu shtlok. Bunday holda, Pattetning maqsadi natijasida hosil bo'lgan tartibsizliklarni yashirish, niqoblangan tirnalishlarni yashirishdir. Bundan tashqari, puli muhim funktsiyani amalga oshiradi - avtomobilning rasm chizig'idan oldin yuqori sifatli tayanch qoplama.
Bizga quyidagilar kerak bo'ladi:
turli o'lchamdagi spatula;
ikki komponentning postti: asosiy va pardozlash;
sandiq: p120, p180, p220-240;
zımparadagi qisqichlar bilan qisqichlar;
ochiq kukun;
hal qiluvchi yoki degizater.
1
Birinchidan, biz Portti-ni qo'llashimiz kerak bo'lgan sirtni tayyorlash kerak. Buning uchun avval yuvish kerak bo'lgan eritgichni yuvish va artish kerak. Zang va korroziya izlari yo'q, shunda zang va korroziya izlari yo'q, shunda zang va korroziya izlari yo'q. Patty-dan oldin yuqori sifatli davolash - bu keyingi qoplamaning ishonchliligi, mashinaning butun yuzasi konturlarini uzoq muddatli ta'mirlash va aniq tiklanishning kalitidir.
2
Asosiy va tugatishda Patty aktsiyalari. Universal ham mavjud. Birinchi qatlam juda katta, qatlam 2-3 mm dan oshmasligi kerak. Patty pishirilgan puli qopqog'iga 30-40 daraja burchakda şerbetka strelkalarni bosish harakatlariga 30-40 daraja burchak ostida qo'llaniladi. Barcha tirnalishlar va tartibsizliklar to'ldirilganligi uchun bosing. Xuddi shu tarzda, biz quyidagi qatlamni qo'llaymiz. Biz protsedurani kerakli darajada kerakli darajada takrorlamaymiz, qichqiriq yuzaga kelishga ruxsat beriladi, chunki puli pasayish pasayadi. Shuni yodda tutingki, har bir amaliy qurituvchi qatlamga vaqt berish kerak. Quritish jarayonida sanoat sochlarini quritgich yordamida tezlashtirish mumkin.
3
Когда все хорошо высохнет, начинаем процесс шлифовки. Для начала берем наждачную бумагу с более крупным напылением, она быстрее снимет большие неровности и образованные полосы наплыва шпатлевки, потом заменяем на более мелкую, она гладко отшлифует поверхность. Шлифовку начинаем с легких движений, постепенно усиливая нажим. Если шпатлевка при шлифовании отлетает, то необходимо накладывать новые слоя. Чтобы проконтролировать качество работы (гладкость поверхности) можно просто провести рукой, так как тактильно больше заметны неровности, чем визуально. Или же можно использовать специальный проявочный порошок. Это обычный черный порошок, который мочалочкой легонько наносится на поверхность, которую мы шлифуем. Смысл в том, что при шлифовке выступающие части вместе с порошком стираются, а царапинки и вмятинки остаются черными. Шлифуя, следите, чтобы не снять лишнего, если вы видите, что слой шпатлевки стал слишком тонким или проглядывается железо – в таком случае снова наносим слой шпатлевки, даем высохнуть и снова шлифуем.
4
Когда наша поверхность станет совершенно ровной и хорошо высохнут слоя нанесенной основной шпатлевки, можно наносить слой финишной шпатлевки. Она более пластичная и мелкодисперсная. Точно так же готовится по инструкции и наносится резиновым шпателем. После высыхания финишный слой шлифуется при помощи наждачной бумаги Р220-240. Для шлифовки еще можно использовать специальную шлифовальную машинку, особенно если обрабатываются большие участки.
На этом процесс шпаклевания нашего авто завершен. Осталось только загрунтовать и можно приступать к покраске. Залогом успеха в нашем деле является аккуратность и терпение!