Fardimni sozlash - bu sodir bo'ladigan voqealarning oldini oladigan mas'uliyatli biznes. Mashinada asosiy va qo'shimcha yorug'likdagi zamonaviy lampalar juda kuchli signal berishi mumkin, ular tomon ketayotgan haydovchilar. Bunday vaziyatlarni o'rganmaslik uchun, biz faralarni qo'lda qanday sozlashni batafsil ko'rib chiqamiz.
O'z qo'llaringiz bilan faralaringizni to'g'rilashdan oldin nimani bilishingiz kerak?
Ushbu protsedura kerak bo'lsa xizmat stantsiyasini osongina ushlab turadi. Xuddi shu joyda, maxsus asbob yordamida qo'lda sozlashning sadoqatini nazorat qilasiz, shuning uchun kelajakda u navigatsiya qilishga arziydi. Agar ular to'liq almashtirilsa, ular to'liq chiroqni yoki tumanni ta'mirlashdan so'ng, shuningdek, oldingi to'xtatib turishning istalgan qismlarini ta'mirlashda foydalidir. Farqlarni moslashtirish standart sxema bo'yicha tuzatilganligi sababli, uni bitta mashina bilan bir oz mashina bilan amalga oshirish orqali har qanday boshqalarga osonlikcha takrorlash orqali uni yana bir mashina bilan to'ldirish orqali amalga oshirilishi mumkin. Biroq, ba'zi ishlab chiqaruvchilar konfiguratsiya qilish uchun o'z algoritmlari bo'lishi mumkinligini yodda tutish muhimdir. Shuning uchun qo'lda sozlash ishi uchun ideal variant uni mashina va lampalar o'rnatilgan chiroqlardagi muayyan texnikalarga aylantirishdir.
Faralarni qanday o'zgartirish kerak - universal usul
Quyida biz avtomobillar va ularning egalarining aksariyat qismiga mos keladigan protsedurani ko'rib chiqamiz. Bizga quyidagilar kerak bo'ladi:
- odatiy devor afzalroqdir;
- devorning oldida o'yin maydonchasi etti o'nlik masofada mashinalarni joylashtirish uchun etarlicha katta;
- bo'r, bo'yoq, lenta kabi har qanday belgilar.
Haqiqiy sozlash jarayoni quyidagicha amalga oshiriladi:
- Ishlatilish boshlanishidan oldin mashina texnik talablarga javob berishidan oldin - shinalar pompalansa, firma chiroqlari yaxshi va kamchiliklarga olib keladigan o'qlar yoki muammolarning haddan tashqari yuklanishi yaxshi. Shuningdek, idishni sig'imining yarmiga mahkamlash tavsiya etiladi.
- Раздельные лампы следует настраивать отдельно, совмещенные – по ближнему свету.
- В начале авто паркуем напротив стены, в расстоянии от 5 до 10 метров на выбор.
- Первую фару накрываем любым плотным материалом, который заблокирует ее свет.
- На стену наносим метки, рисуя точки, отвечающие центру фар и центру симметрии самого транспортного средства.
- Соединяем их линией. Вторую проводим ниже, откладывая от первой 5 – 12 см. Еще ниже проводим третью, отмеряя 22 см.
- Через все точки центров чертим вертикальные линии.
- Запускаем ближний свет. В норме его верхнее очертание должно находиться в пределах второй линии.
- Для противотуманных фар граница должна проходить по третьей линии.
- Наклонный луч, отвечающий за освещение обочины, обязан исходить из пересечения вертикальной линии центра и второй нижней.
Если имеются отклонения, ручная регулировка осуществляется винтами, размещенными на внутренней поверхности фар. Один из них отвечает за наклон (можно выставить горизонтальные линии), второй за поднятие\\опускание луча.
Для ламп раздельного типа с дальним светом также отмечают центры фар и проводят вертикальные линии. Далее их соединяют горизонтальной линией и откладывают вторую на 5 см. выше первой.