Kako odpreti taksi podjetje

Kako odpreti taksi podjetje

Trg taksijev je danes precej razvit, v vsakem bolj ali manj velikem mestu ni nobenega ducata prevoznih podjetij. Vendar pa je mogoče zasesti svoje mesto, če razvijete pravo strategijo za privabljanje občinstva. Razmislite, kako je poslovni taksi zgrajen iz nič.

1
Sprva bomo opredelili notranjo organizacijo podjetja. Kupili bomo svojo floto ali bomo sodelovali z vozniki lastnikov avtomobilov? Prva možnost je bolj donosna, ko se je že izplačala. Drugi ne zahteva tako velikega začetnega kapitala, vendar dohodek prinese manj. Po statističnih podatkih na drugem scenariju deluje približno 80% taksijev. Sčasoma lahko greste na mešano vrsto dela, kar je povsem priporočljivo.

2
Pripravljamo potrebno dokumentacijo. Lahko delujete kot IP ali pravna oseba, zato cenimo situacijo in registriramo organizacijo. Postani smo registrirani v pokojninskem skladu. Dobimo licenco za prevoz.

3
Najamemo majhno sobo za pisarno. Zaželeno je, da je na najvišji točki mesta, tako da ni težav z radijskimi komunikacijami. Ni pomembno, izbrali smo obrobje mesta ali centra, saj bo tukaj delovalo minimalno.

4
Kupimo osnovno pohištvo, pisarniško opremo, poseben program za prejemanje in računovodstvo. Kupimo radijsko postajo in vzamemo najem radijskega vala. Izvajamo telefonsko linijo (številko je treba zlahka zapomniti) in bolje kot več. Zagotavljamo možnost naročanja taksija prek interneta.

5
Нанимаем диспетчеров. В первый месяц можно обойтись коллективом в 3-4 человека с посуточным графиком работы. Дальше нам понадобятся как минимум 8 девушек: 4 радиста, 4 телефониста. Работать они будут в паре радист-телефонист, оптимальная продолжительность смены – 12 часов. Обратите внимание, что радисты должны быть с опытом работы в такси, от скоординированности действий этого сотрудника зависит работа всей службы на протяжении смены. Все диспетчеры обязаны иметь хорошую дикцию, быть приветливыми и коммуникабельными, ориентироваться в городе.

6
Приглашаем к сотрудничеству водителей. Если мы отталкиваемся от наличия авто у водителя, внимательно смотрим не только на будущего работника, но и на его транспорт. Машина должна выглядеть аккуратно как снаружи, так и внутри. Владелец авто – быть опрятным, вежливым, ответственным. Заинтересовываем водителей большим количеством заказов, низкими комиссионными, свободным графиком работы.

7
Привлекаем клиентов. Главное – выделиться на фоне других служб. Значит, нам нужна фишка, например, автопарк высокого класса, бесплатная каждая 10-я поездка, накопительная система скидок, водители – только женщины. Чем оригинальнее мы будем, тем больше людей захотят позвонить. Кроме того, на старте необходимо установить самые низкие тарифы, если только речь не идет об элитной службе.

Выступая грамотным посредником между клиентом и водителем, вы добьетесь окупаемости бизнеса через пару лет. Для дальнейшего процветания достаточно дорожить толковыми работниками и каждым звонком. Только получив у нас качественную услугу, клиент сделает заказ еще и еще.

Komentarji Pustite komentar
Светлана 26/09/2016 в 22:21

Не вредно ли устанавливать радиостанцию для фирмы такси в жилой квартире? Hvala vam.

Odgovor

Dodaj komentar

Vaša e-pošta ne bo objavljena. Obvezna polja so označena *

zapri