Qanday qilib ustunni exclga aylantirish kerak

Qanday qilib ustunni exclga aylantirish kerak

Aslida, butun Excel dasturiy ta'minoti to'plami - bu son-sanoqsiz ustunlar va hujayralar mavjud. Biroq, bu foydalanuvchi o'z-o'zidan yarata olmaydi degani emas. Biz ular haqida, shuningdek, Microsoft Excel bilan ishlashda foydali fokuslarda gaplashamiz.



1
Jadvallardan qanday foydalanish kerak Sharmandalik?

Shunday qilib, dasturning ochiq varag'ini to'liq tiklangan stolga aylantirish uchun siz shunchaki ma'lumotlarni saralashingiz va ularni hujayralarga kiritishni boshlashingiz kerak. Ikkinchisi ro'yxatlangan bo'lib, navigatsiya, matematik hisob-kitoblar, tahlillar va boshqa foydali funktsiyalar uchun bo'linadi. Mana, uni ko'rib chiqishda yordam beradigan Excel-dan foydalanish bo'yicha ba'zi maslahatlar:

  • kerallarning qolgan qismidan boshqa hujayralarni ajratish uchun asboblar panelidagi "Chegara" tugmachasini ishlating yoki xuddi shu nomni ishlating yoki "Shrift" menyusi (DepHOWWODE-dan foydalanib bir xil nomni toping) Maydon interfeysi qo'lda yoki taklif qilingan sxetalardan tanlanishi mumkin, sichqoncha kursoridan foydalanib kerakli hujayralarni kerakli hujayralarni olishni unutmang);
  • qo'shimcha dizayn stolga ko'proq ma'lumot berishga yordam beradi: rasm panelini rasmda ko'rsatilgan dastur panelini o'rganish orqali sarlavhalarni yoki chizma bilan bo'yash;
  • agar jadvalda kompleks hisob-kitoblarning mavjudligini o'z ichiga olsa, formulani tekshirish funktsiyasidan foydalansa (haqingizni o'chirish uchun #value!): "Forulas" menyuni ta'kidlaymiz,\u003e "Forulas" menyusiga kiramiz qaram hujayralarni ko'rsatish imkoniyatlari, xato manbai yoki boshqa zarur ma'lumotlarni;
  • "Uy" yorlig'i bo'limlaridan foydalaning: "Raqam" kichik kichik bo'limingiz sizning ma'lumotingiz uchun, shu jumladan maqsaddan keyin raqamlar sonini ham ko'rsatadi;
  • xuddi shu bo'limning "uslublari" kichik funktsiyalari, masalan, belgilangan shartlarga muvofiq ravishda har xil rangdagi hujayralarni turli xil rangdagi hujayralarni bo'yash qobiliyati;
  • по таблице легко осуществлять навигацию посредством кнопок “Найти” + “Найти и заменить”, если какой то параметр изменился.



2
Создание таблицы Excel через меню “Вставка”

Чтобы сделать своего рода “таблицу в таблице”, добавить к своим вычислениям столбцы или строки, графический материал,  символы или сложные функции, Excel предлагает широкий функционал меню “Вставка”. Например, если понадобится объединить результаты из нескольких таблиц и расположить их на одном листе, можно представить таблицу в виде списка, или наоборот. Для сведения нескольких таблиц в одну делаем следующее:

  • в первую очередь, помещаем на панель инструментов удобную кнопку “Мастера сводных таблиц и диаграмм” (жмем на панель быстрого доступа -› “Другие команды”);
  • если исходная таблица на другом листе – переходим к нему;
  • жмем на кнопку “Мастера”, в окне выставляем “несколько диапазонов консолидации” + “сводная таблица” и “Далее”;
  • появляется окно “Создать поля страницы”, тоже жмем “Далее”;
  • выделяем все ячейки таблицы, чтобы создать диапазон данных;
  • тут же, кнопкой “Добавить”, прибавляем и другие таблицы, которые нужно учесть в итоговой;
  • на следующем окне поочередно выделяем диапазоны таблиц и ставим галки у первого, второго и последующих пунктов (в зависимости от количества таблиц), которые являются полями финальной таблицы;
  • после нажатия кнопки “Далее” указываем, куда поместить результат сведения ( например на “новый лист”).

Сводная таблица из пункта 2 будет связана со всеми исходными материалами. Если данные в них изменятся, обновить их можно, найдя соответствующий пункт в контекстном меню.

Добавить комментарий

Sizning elektron pochtangiz e'lon qilinmaydi. Обязательные поля помечены *

yaqin