Ommabop savdo maydonchasida turli xil xitoylik buyumlar Aliexpress, Ba'zida biz o'z-o'zidan, umuman muvaffaqiyatli sotib olishga undaydi. Agar buyurtma xato bilan amalga oshirilsa yoki raqobatdosh sotuvchidan ko'proq daromadli taklifni topsangiz, siz sotuvchiga oson qoidalar va muloyim munosabatni kuzatish orqali bekor qilishingiz mumkin. Ammo bu o'z vaqtida amalga oshirilishi kerak.
To'lovgacha AliExpress uchun buyurtmani bekor qilish
Agar siz sotib olishni tasdiqlagan bo'lsangiz, lekin o'sha paytda bu kerak emasligini angladingiz, shunchaki to'lashingiz mumkin emas. Vaqtdan keyin to'lovni kutish muddati tugaganidan keyin (taxminan 20 kalendar kun) tizim sizning arizangizni avtomatik ravishda bekor qiladi. Shuningdek, siz o'zingiz faol buyurtmalar bilan bo'limga borishingiz va keraksiz sotib olishning qarama-qarshi bo'lgan "Aktsiya tartibini" bosishingiz mumkin.
Muhim nuqta: "bekor qilish tartibi" tugmasi to'lov ma'lumotlarini tekshirgandan so'ng avtomatik ravishda 24 soatdan keyin avtomatik ravishda paydo bo'ladi. Shu vaqtgacha siz qaroringizni bekor qila olmaysiz.
To'lovdan keyin AliExpress uchun buyurtmani bekor qilish
Bunday noqulay vaziyat ham oson hal qilinadi, asosiysi buyurtmani yuborishdan oldin amalga oshirishga vaqt kerak.
O'z mablag'laringizni qanday qaytarish kerak:
- Siz AliExpress-ga kirasiz va "Mening buyrug'im".
- Buyurtma bilan kerakli nuqtani toping va chapdagi tugmachani bosing "Buyurtmani bekor qiling".
- Keyinchalik, qo'shimcha oyna paydo bo'ladi, sizga buyurtmani qayta ishlashni kengaytirish yoki uni bekor qilishni talab qilish taklif etiladi. "Talabni bekor qilish" tugmachasini bosing.
- Siz taklif qilingan ro'yxatdan voz kechishingizning sababini tanlashingiz kerak bo'ladi.
- Endi sotuvchi sizning so'rovingizni ko'rib chiqadi va qaror qiladi: mablag 'berish yoki tovarlarni ro'yxatdan o'tkazish va jo'natishni davom ettirish.
- 5-20 kundan so'ng, to'lov usuliga qarab, mablag'lar kartochka yoki Yandex pulga o'tkaziladi.
AliExpress uchun tovarlarni olgandan keyin bekor qilish
К сожалению, не все продавцы отличаются честностью, и бывает так, что получив долгожданную посылку, вы получаете только разочарование: характеристики не соответствуют, цвет другой, или вообще, товар в нерабочем состоянии. Как поступить в такой ситуации? Требовать возврат денег с помощью правового сервиса Aliexpress — диспута. До окончания времени для обжалования покупки (срок индивидуален для каждого заказа), вы должны зайти в ветку «Disputes & Refunds». Там нужно обратиться с претензией к продавцу или с жалобой к администрации. Если ваши доводы будут весомыми, то есть хороший шанс на возврат покупки.
Во избежание таких неловких ситуаций, как отмена заказа, внимательней изучайте все условия покупки и описание товара, а если в чем-то сомневаетесь, обратитесь к продавцу в онлайн-режиме через меню «Начать беседу» или напишите ему сообщение.