Za mnoge kreatore mjesta, još uvijek otvoreno pitanje, kako promovirati svoje kreacije u Yandexu? Uostalom, ne samo uspjeh i prosperitet resursa ovisi o tome, nego i zarade Stvoritelja ili cijelog tima. Naravno, možete ponovno pročitati cijelu hrpu papira ili se pomaknite kroz masu članaka na različitim stranicama. A možete jednostavno slušati naš savjet i učiniti vaše web stranice popularne i profitabilne.
1
Dakle, promovirati web-lokaciju u Yandex sustavu potrebno je slijediti nekoliko uputa. Uostalom, postoji mnogo učinkovitih načina: ne jedan, ne dva, čak ni tri ... Kako bi vaša web-lokacija porasta u rangiranju, morate povećati svoj "indeks citiranja". Ime u Yandesqueu - titz. To izravno ovisi o broju web-lokacija trećih strana, dajući reference na vaš resurs. Štoviše, što je viši titz ove većine web-lokacija, to bolje za vas. Da biste saznali vaš "indeks građana", koristite web-lokaciju. pr0cy.com. ili bilo koji drugi.
2
Prilično važnu ulogu u promociji igra SEO-optimizacija. To mislite, oznaku oznake, zaglavlja, sadržaj tako da tražilica može biti u mogućnosti indeksirati što je moguće prikladno. Da biste to učinili, učinite sljedeće: stvorite simetmap.txt datoteke i robot.txt datoteke, izračunajte najčešće tražene fraze i riječi i povoljno objavite ih u tekstu članaka, titlova, oznake, itd
3
Kontekstualno oglašavanje - važan način promocije i zarade, koji ima mjesto na komercijalnim mjestima koja prodaju određene usluge ili robu. To znači da za široke stranice neprodajnog plana, slična vrsta promocije se smatraju vrlo učinkovit, jer je dizajniran za moguću kupnju bilo kojeg proizvoda od strane osobe koja je prošla na oglašavanju na web stranici prodavatelja. Kontekstualno oglašavanje za razliku od bannera je veza u tekstu, a ne slika.
4
Сошиал-медиа-маркетинг (SMM) – в последнее время стал все чаще использоваться для раскрутки интернет ресурсов. Это своего рода сарафанное радио, подходящее для рекламации в свободных блогах, соц. сетях и т.д. Смысл в том, что реклама переходит от одного пользователя к другому, а не от носителя рекламы или от самого сайта. В таком разе крайне важна форма RSS, позволяющая пользователям “хватать” информацию и делиться ею с друзьями, имея возможность ознакомиться с заголовком или описанием, но с дальнейшим переходом на ваш сайт для более детального ознакомления с ней.
5
Баннерная интернет-реклама – продвижение ресурса путем размещения баннера с вашей рекламой на посторонних сайтах. Возможны варианты с обменом баннерами или покупкой рекламного места на чужом сайте. Оплата за подобную услугу может быть либо покликовая, либо повременная.
6
Не менее важно заниматься рассылкой. Под ней стоит понимать отправление всяческой информации о вашем сайте (новостей, предложений, обновлений) непосредственно на электронную почту пользователей. Такой вариант далек от спама, так как “спамовые” сообщения приходят против воли адресата, а на рассылку он подписывается добровольно. С таким способом не стоит переусердствовать, иначе посетитель может отказаться от рассылки и прекратить посещение вашего ресурса.
7
Регистрация в каталогах и поисковых системах – еще один верный помощник. Слишком поразительного эффекта таким образом не достичь, но попытаться стоит. Уделите несколько часов на регистрацию самостоятельно, либо воспользуйтесь услугой (бесплатной или платной), автоматически регистрирующей ваш сайт в каталогах.
Выше предоставлены популярные способы продвижения сайта в Яндексе, но далеко не все, а лишь определенная их часть. Для начала хватит. По преодолению этих этапов сможете задуматься над следующими, более масштабными и глубокими.
Podijelite savjete:“Как продвигать сайт в Яндексе”